nutizie

https://www.plutodog.com/certificate/

9 di nuvembre, secondu i rapporti di i media stranieri. U Canada rinfurzeghja u so regime regulatori per a fabricazione è a vendita di prudutti di e-cigarette.

Da u 1 d'ottobre, i pruduttori è l'impurtatori anu da ottene u permessu o a registrazione di l'Agenzia di u Revenue di u Canada, appiccicà u timbru di l'impositu di cunsumu di e-cigarette nantu à i so prudutti, è pagà l'impositu di cunsumu.U periodu di transizione hè da u 1 d'ottobre à u 31 di dicembre. Dopu quì, i magazzini di vendita solu puderanu vende prudutti di vaping stampati.Questi cambiamenti venenu da a rivisione di l'Attu di l'Imposu di u Cunsumu di u 2001 è i so regulamenti di u bilanciu federale 2022.

Robert Kreklewetz, avucatu indirettu di l'impositu, doganale è cummerciale di Millar Kreklewetz LLP, hà dettu chì, per scopi fiscali, questi cambiamenti significanu chì u guvernu federale pò trattà efficacemente i prudutti di e-cigarette, cum'ècartuccia vape, batterie vape,vape usa e gettaè figliolu nantu.

Un pacchettu di 20 pacchetti di sigarette hè sottumessu à una tassa d'accisa federale di $ 2,91, mentre chì quantità quasi equivalenti di dui millilitri di liquidu di sigaretta elettronica sò sottumessi à una tarifa di $ 1.Hà aghjustatu chì questu hè applicà à i liquidi chì ùn cuntenenu micca nicotina.

U Canada regula ancu i prudutti di vaping per mezu di a Legge di i Prodotti di tabacco è di vaping è a Legge di l'alimentariu è di a droga, è hà regulamenti per limità a cuncentrazione di nicotina, è e regule di imballaggio è etichettatura.

Kreklewetz hà dettu chì a pulitica fiscale hè di solitu coherente cù a pulitica publica, è l'impositu di cunsumu - sin tax - hè attaccatu à l'e-cigarette.Quandu l'e-cigarette hè una alternativa menu dannosa à u fumu, riducerà a motivazione di i fumatori à cambià.

Kreklewetz hà dettu: Se considerate e-cigarettes cum'è un modu per i fumatori attuali di smette di fumà è di passà à u cunsumu di nicotina invece ... Ogni dollaru chì tassate nantu à e-cigarettes hè solu un ostaculu ecunomicu per smette di fumà.Se fumo sigarette elettroniche à u listessu costu di fumà, perchè aghju da fà cambiamenti?

"Questa hè a logica fuzzy chì vecu in u novu sistema fiscale".'dissi."U modu chì u guvernu federale travaglia in questi ghjorni, manca di novi fonti di ingressu.Allora a ghjente puderia vede l'impositu di vaping cum'è una presa d'impositu piuttostu chè una bona pulitica publica ".


Tempu di Postu: Nov-10-2022