nutizie

《CHINA TIMES》Reporter hà visitatu e-cigarette offline è cuntattate l'imprese in linea di wechat, u staffu di vendita hà dettu chì ùn ci sarà micca e-cigarettes di sapori in vendita dopu à uttrovi, i pruduttori anu ancu cessatu a produzzione, vendenu i so stock avà.

U ghjurnalista hà osservatu in a tenda, alcuni di i sapori più venduti sò stati fora di stock.Alcuni gestori di marca anu dettu à u ghjurnalistu chì a pulitica di vape in Cina colpisce l'intera industria avà, alcuni pruduttori più chjuchi sò stati chjusi per via di questa Cina.e sigarettapulitica. 

Ùn hè micca chì l'esportazione pò esse risolta, ma ancu bisognu di scuntrà i prublemi regulatori, è certi paesi sò ancu più stretti.

Sicondu i dati di u 《2021 E-Cigarette Industry Blue Book》, i primi trè destinazioni di l'esportazioni di e-cigarette di a Cina sò i Stati Uniti, l'Unione Europea, u Regnu Unitu è ​​​​Russia, cuntendu 53%, 22% è 9% , rispettivamente.I Stati Uniti, chì anu a più alta parte di e-cigarettes, anu pruibitu a vendita di e-cigarettes aromatizzate è chjuse populari trà l'adulescenti à principiu di ferraghju 2020.

https://www.plutodog.com/products/

A marca Vape deve dumandà PMTA prima di u marketing di sigarette elettroniche da a FDA.A valutazione PMTA in i Stati Uniti determina se e marche di sigarette elettroniche ponu cuntinuà à vendee sigarettein i Stati Uniti.Malesia, Tailanda, Egittu è altri paesi sò ancu aghjustendu i so regulamenti nantu à e sigarette elettroniche.

Più di 40 paesi, cum'è u Brasile, Singapore è l'India, anu chiaramente legislatu o annunziatu formalmente a prohibizione di a vendita di sigarette elettroniche.Più di 95% di a pruduzzione mundiale di e-cigarette è i prudutti venenu da a Cina, è u 70% di a Cina vene da SHENZHEN.In u passatu, u 40% di l'espurtazioni di e cig sò stati spediti da SHENZHEN à HONGKONG è poi andà in altri paesi.Ma HONGKONG hà annunziatu una prohibizione da maghju.In questa situazione, a maiò parte di e fabbriche sceglienu e linee KOREA per esportàvapeavà.


Tempu di Postu: Aug-02-2022