nutizie

https://plutodog.com/

Una seria di prublemi di salute legati à u vaping hà rimessu e-cigarettes in u focu.Siccomu e cattivi nutizie nantu à e-cigarettes in i Stati Uniti cuntinueghjanu à cuntinuà, i regulatori di a salute in u paese li tiranu fora di i scaffali, ma ci sò diverse opinioni.Per e-cigarettes, i fumatori in u Regnu Unitu sò stati incuraghjiti à aduprà.

E-cigarettes sò permesse in u Regnu Unitu?

I dati mostranu chì ci sò 1,1 miliardi di fumatori in u mondu avà.Frà elli, 350 milioni di fumatori sò in Cina, è u tassu di penetrazione di u mercatu di e-cigarette hè menu di 0,6%.Ci sò 35 milioni di fumatori in i Stati Uniti, è u tassu di penetrazione di u mercatu di e-cigarette hè di 15%.U Regnu Unitu, cù 11 milioni di fumatori, hà un tassu di penetrazione di e-cigarette di 35%, u più altu in u mondu.

NHS England è Public Health English all support to people to vaping. Last year, Public Health England hà ricumandatu chì l'uspitali vendenu e-cigarettes direttamente è furnisce i salotti di vape per i pazienti per incuragisce u cambiamentu da a sigaretta tradiziunale.

Perchè ùn ci hè micca una nutizia negativavapingin u Regnu Unitu?

U Dipartimentu di Cuntrollu di u Tabaccu di Salute Pùblica di l'Inghilterra dice chì a maiò parte di i casi in i Stati Uniti sò stati ligati à l'usu di l'illegale.è liquiducompru o fattu in a strada, spessu cuntene ingredienti di cannabis cum'è THC.Questi prudutti venenu da u mercatu neru è sò diffirenti cù e-cigarettes compru per i canali formali.

In u Regnu Unitu, ci sò canali formali è aperti per a vendita di vape, cusì i fumatori ponu facilmente ottene i prudutti di e-cigarette chì volenu.Tali canali di vendita aperti, è ancu l'attitudine di supportu di u statu, anu ancu impeditu in modu efficace a furmazione di un mercatu neru in e-cigarettes è hà eliminatu assai a furmazione di un mercatu neru in i prudutti di vape indeserate.

L'accadèmici britannichi anu dettu: "Dopu esse usatu in modu sicuru da milioni di persone per più di una dicada, i liquidi chì cuntenenu nicotina ordinaria à l'acqua in i so vapori ùn sò micca diventati subitu periculosi". paura, l'attivisti americani di salute publica sparghjenu paure infundate nantu à e-cigarettes ".Hà attribuitu ancu u "spaventu di vaping" à "una falsa coalizione di gruppi anti-fumatori, ciarlatani è agenzie di guvernu" chì sparghje a paura è a disinformazione.


Tempu di post: 31-oct-2022