vijesti

Ažurirano: 22. aprila 2022
U San Rafaelu u Kaliforniji je oko 10:30 ujutro, inače prosječne srijede.Stigao sam u srednju školu San Rafael da vidim statuu Louisa Pasteura gdje je grupa srednjoškolskih prijatelja ranih 70-ih pušila travu.Lutam nesigurno po srednjoškolskom kampusu među studentima s ruksacima koji žure na nastavu.Ne uklapam se baš i učiteljica me uoči.
„Mogu li vam pomoći?Izgledaš izgubljeno”, kaže on.

Pokušavam se objasniti na način koji ne otkriva moju odanost listu.
“Ovdje sam da vidim umjetnost, statuu Louisa Pasteura”, kažem.

“Oh, ti si na hodočašću od 420,” kaže smiješeći se i pokazuje na dio škole gdje bi umjetnost trebala biti.“Statuu smo stavili u skladište dok završimo izgradnju.”
Kad izrazim tugu i razočarano spustim ramena, on se ponovo nasmiješi i kaže mi, „ne brini, vratit će se“.
“Sretno 420!”Kažem radosno i krećem na svoje sljedeće odredište.

420 Eve & The Temple Dragons

Prvi put kada sam otišao u Terrapin Crossroads, sada zatvoreni bar i muzički prostor u San Rafaelu koji je osnovao bivši basista Grateful Dead-a Phil Lesh, samouvjereno sam hodao pravo iza pozornice i otkrio velike tegle napunjene kanabisom.Događaj 2016. bio je žurka 420 Eve koju je vodio dugogodišnji glavni urednik High Timesa Steve Hager koji je svaku teglu pupoljaka označio drugačijim likom iz legende o Arturu.Popušio sam ih sve, Guinevere, Zelenog Viteza, Kralja Artura, i bio sam potpuno oduševljen.U jednom trenutku, Steve je najavio da će muzika početi i, kako se ispostavilo, on je bio i izvođač sa svojom glumom, Temple Dragons, kao omaž nečemu iz njegove prošlosti.Kako objašnjava Cannabis Digest, Temple Dragons je Steveovo ime za hipi sigurnost.Bili su tu da očuvaju mir na velikim skupovima poput 420 proslava.Zmajevi su prvobitno pozvani na prvu ceremoniju dodjele nagrada za Cannabis Cup 1987. godine.

“Za Stevea Hagera, kultovi kanabisa su u središtu mnogih velikih religija, biljka koja je u jednom trenutku bila priznata kao najveći lijek i iscjelitelj”, piše u članku Cannabis Digest.“Današnji zadatak je da ga vratimo na mjesto koje mu pripada.U međuvremenu, njegove pristalice moraju zaštititi njihovu potragu.Jedinstvena fuzija improvizacije i vjere Temple Dragonsa preuzela je ovu odgovornost.Njihov nastup je magičan.Oni izvlače problematične duše iz bilo kojeg funka u koji su upali i naseljavaju ih u nove psihičke prostore, bolje.One proizvode nova značenja.”

Thepartybilo neverovatno.Uzeo sam potpisanu kopiju Steveove knjige o atentatu na JFK-a (izvini, Steve, još je nisam pročitao) i žestoko se napuhao sa stručnjakom za kultivaciju iHigh Timeslegenda Ed Rosenthal i njegova supruga i izdavačka partnerica, moja dobra prijateljica Jane Klein.

Vitlejemska zvijezda, iščekivanje narednih dana sijalo je kroz noć.Imali smo toliko toga da slavimo o našoj zajedničkoj ljubavi prema biljci da 420 nije bilo dovoljno.Trebao nam je još jedan dan.

Bio sam u prapostojbini 420-ih sa cijelom posadom.Grupa srednjoškolaca koja je započela 420 fenomena,the Waldos(ime je dato jer su se voljeli okupljati uz zid), bili su tamo.I Stiv, osoba odgovorna za širenje evanđelja 420. kroz stranice ovog časopisa, također je bio tamo.

news2

Nikada neću zaboraviti razgovor koji sam vodio sa jednim od Waldoa izvan bara (ali zaboraviću koji Waldo, žao mi je! Sjećam se tvog lica.).Rekao mi je da će sutradan prisustvovati masovnoj proslavi ukidanja dima u San Francisku na Hipi brdu kako bi očistili svo smeće koje je ostalo za sobom.420 i sve što je postalo bilo je njegovo naslijeđe, a on je samo želio biti siguran da je to pravo za svijet.

Na kraju večeri, 420 limuzina se pokvarila, a moj dobar prijatelj i kolega pisac kanabisa Jimi Devine pomogao je oko skoka.

Jimi Devine's 420 Eve

Smanjen na 420 u 2022. Vratio sam se u sjedište Meadow u San Franciscu po prvi put nakon nekoliko godina (najmanje dvije godine od toga uključuje globalnu zdravstvenu pandemiju koja je dodala zabavan novi narodni jezik kao što je sklonište na mjestu u naš svakodnevni život i učinio kanabis neophodnim).Jimi je domaćin zabave uz GreenState San Francisco Chroniclea, publikaciju za koju smo oboje pisali pod vodstvom našeg prijatelja Davida Downsa, koji također ne može propustiti dobru žurku 420 Eve i tu je da proslavi.

David Downs, Jimi Devine i Ellen Holland, ljubaznošću Jimija Devinea

Osećam se kao da se vraćam kući.Imao sam proslavu predstavljanja knjige u Meadowu.U Meadowu sam išao na višesatnu radionicu pravljenja hašiša s preminulim majstorom hašiša Frenchy Cannoli.Okupio sam se sa zajednicom kanabisa Bay Area i zajedno plakao na Meadowu kada je naš prijatelj aktivista za kanabis Alex Zavell tragično preminuo 2017. To je poseban prostor za sakupljanje kanabisa i vidim lica koja nisam vidio jako dugo.

Raspoloženje je dobro, dobro, a mnogi ljudi planiraju pogledati zabavu u Hippie Hillu sljedećeg dana, koja će definitivno biti velika scena.Odlucujem se za alternativnu avanturu.Prije odlaska, povezujem se s ljudima iz Sensea koji su pobijedili na nedavnom Transbay Challenge 3 sa svojom verzijom Pink Certza Compound Genetics.Ovo je izvanredno gorivo od kanabisa, mente i grožđa iz križanja Menthol x Grape Gasoline.To je upravo ono što mi treba da sutradan prođem kroz moj 420 safari.

vijesti3

Joseph Snow i Ellen Holland, ljubaznošću @goldneil415
Tegle najboljeg lonca na svijetu izlaze!Otvaranje tegli i mirisanje različitih vrsta cvijeća je jedna od najzabavnijih stvari kojih se mogu sjetiti, tako da je ovo moj tip zabave.Iako noć ima sponzore (pokliči Neil Dellacava i Chronic Culture za dovođenje u Mesnicu da služi wagyu klizače!), to nije formalna stvar industrije.

Joseph Snow, kultivator iza Snow Till Organicsa, ugleda me i povuče u stranu da probam njegovu biljku, koja je izuzetna.Osim činjenice da se Joseph pojavljuje na skoro svakom događaju kako bi nas sve popušio, to je biljka koja se uzgaja u zatvorenom prostoru organski u živom tlu.Živo tlo znači da prljavština vrvi od različitih mikroba koji razgrađuju organsku materiju, kao što je malč koji se raspada, obezbeđujući ishranu biljci.Živo tlo, pomislite na kišne gliste i građeno tlo u stilu uzgoja koji se zove no-till, nešto je što sam ikada vidio samo u uzgoju na otvorenom.Joseph primjenjuje vanjska pravila iznutra i koristi tehnike poput uzgoja različitih pokrovnih usjeva u posudama s kanabisom.Pušim Sundae Driver koji je uzgajao prije nego što pređem na moj sljedeći noćni kurs, La Paleta iz Cama.Sladoledna torta Junky Genetics i Sherbert ukrštanje, ova ljubičasta biljka ima divan ukus i odlično ime.Vlasnica kamere Anna Cozy mi kaže da je ime na talijanskom scoop.Ona bi trebala biti u avionu za nekoliko sati i proslavit će 420 godina u Queensu, New York.To će sigurno biti važna prilika jer je to prva 420 u New Yorku sa legalnom travom.

Getting Higher at Mt. Tam

Legenda o 420. godini počinje kod kipa Louisa Pasteura u San Rafaelu.
Momci su govorili "4:20 Louie" kao šifru za sastanak kod skulpture Benny Bufano u 16:20. Kako Waldos objašnjavaju:
“U jesen '71, Waldo Steve je dobio mapu s blagom na komadiću korova na poluotoku Point Reyes.Mapu mu je dao prijatelj čiji je brat bio u američkoj obalskoj straži i uzgajao kanabis.Obalski stražar je bio paranoičan da bi ga uhapsili, pa je dao dozvolu za žetvu.
„Svi Waldoovi su se složili da se sastanu u 16:20 kod statue hemičara Louisa Pasteura u kampusu srednje škole San Rafael.Upoznali su se, napalili se i odvezli da traže zakrpu.”

Safari na Svetom desnom oku

Sjeverno od mosta Golden Gate, Mt Tamalpais veličanstveno se uzdiže iz srca okruga Marin.Lokalno poznata kao planina Tam, planina se uzdiže do vrha od 2571 stopu.Planinske padine otkrivaju zadivljujući pogled na Tihi okean i njegove duboke kanjone ugošćuju gajeve sekvoje prepune paprati. Pejzaž oko planine Tam može vas odvesti do drugog duhovnog nivoa, a kanabis može pomoći da poboljšate to putovanje.
“Mnoga plemena imaju legendu da svi živimo na leđima Velike kornjače koja čini sjevernoamerički kontinent”, izvještava Sausalito Historical Society.„Rep Velike kornjače je Florida.Ušće je u zaliv San Franciska.'Sveto' desno oko je planina Tamalpais.Lijevo oko je Mount Diablo u East Bayu.Iz tog razloga, velike vođe Lakota vukle su na nosilima širom zemlje i sahranjivale u podnožju planine Tam.Ova tradicija je dio razloga zašto u Marinu ima toliko grobnih humaka.”

Steve Hager ga upoređuje sa planinom Fudži i rekao mi je preko telefonskog poziva (koji je takođe uključivao diskusiju o drugom mestu koje izaziva okupljanja, Trgu Kongo u Nju Orleansu) da je planina Tamalpais mitsko i duhovno mesto.Godine 1989. Dali Lama, koji je nekoliko dana ranije upravo dobio Nobelovu nagradu za mir, održao je ceremoniju na vrhu planine.
Waldos su puzali preko planine u avanturama koje su zvali safari.
“Svaki safari je počinjao sakramentalnim hitom kanabisa, nakon čega je uslijedilo pucketanje melodija, bilo u Chevy Impala iz 1966. sa 4 vrata i ubitačnim stereo sistemom Craig 8-track, u Steveovoj sobi ili u nekom od nekoliko drugih svetih mjesta su dijelili biljku, jer je naduvanje bilo nezakonito i nije se moglo raditi u javnosti ili u blizini roditelja”, piše Hager.

Magija numerologije

Waldos su počeli sponzorirati velike žurke 20. aprila, gdje bi se ceremonija ponijela u 16:20

„Ali čim su se Waldosi povukli iz priređivanja 420 ceremonija, mlađi učenici iz San Rafaela su shvatili magiju numerologije i počeli koristiti šifru kao način da izbjegnu otkrivanje“, piše Hager.“Da bi odali počast duhu kanabisa, neki od njih su 20. aprila započeli ritual okupljanja na grebenu planine Tamalpais sa pogledom na zalazak sunca na Pacifik kako bi se naduvali tačno u 16:20. Ovaj ritual je počeo sa samo nekoliko duše, ali je ubrzo narastao na desetine.

“I tada je neko dobio ideju da napravi letak koji će pozivati ​​stonere iz cijelog Bay Area na ceremoniju.Niko izvan Marina nije ni znao da 420 označava pot.Ali čak ni oni okupljeni na vrhu planine Tam nisu imali pojma kako je kod počeo.Mislili su da to ima neke veze sa policijom.”

vijesti5

Ljubaznošću @gmiwhpodcast
Moja ideja za 420 2022 bila je da slijedim jedan od tih letaka, koji je davao upute o tome gdje i kako uzeti novac za veliki odmor.
“Naći ćemo se u 4:20 20. 4. za 420 u okrugu Marin na mjestu zalaska sunca Bolinas Ridge na planini Tamalpais.Samo idite u centar Mill Valley-a, pronađite dugokosog stonera i pitajte gdje je Bolinas Ridge.Ako ne možete doći do Marina, okupite se sa prijateljima i pušite travu hardcore”, piše u letku.

Rekla sam svojoj prijateljici, koleginici piscu o kanabisu Rachelle Gordon, da se nađemo u kampu Pantoll na avanturi.Rachelle je došla opremljena najnovijom Puffcovom ponudom objavljenom tog dana, tajnim uređajem za pušenje koji izgleda kao šolja za kafu.Nosio sam svoj bong u podstavljenoj torbi i svoju teglu Pink Certza.Rachelle je napunila svoju kriglicu oštrom vodom koja je padala niz vodopad duž staze.Kada smo stigli do Bolinas Ridgea, pušili smo i pričali o životu dok smo gledali u ogromno plavetnilo Tihog okeana.Sa naše tačke gledišta mogli smo vidjeti San Francisco u daljini i mahali našim prijateljima dolje kako puše na Hipi brdu.Poželio sam nekolicini ljudi duž staze: "Srećno 420!"