nutizie

Actualizatu: 22 d'aprile di u 2022
Hè intornu à 10:30 am in un altrimenti mediu u marcuri in San Rafael, California.Sò ghjuntu à u San Rafael High School per vede a statua di Louis Pasteur induve un gruppu d'amichi di u liceu à i primi anni '70 fumava erbaccia.Mi ergu in u campusu di u liceu trà i studienti cù i sacchetti chì correnu à a classe.Ùn aghju micca esattamente, è un maestru mi vede.
"Possu aiutà ti?Sembra persu ", dice.

Pruvate di spiegà mi in una manera chì ùn palesa micca a mo alleanza à a foglia.
"Sò quì per vede l'arte, a statua di Louis Pasteur", dicu.

"Oh, site in un pellegrinaghju 420", dice surridendu è indica l'area di a scola induve l'arte deve esse."Avemu messu a statua in magazzinu mentre finiscemu a custruzzione".
Quandu mi sprimu a tristezza è abbassate e spalle in delusione, mi surrisu di novu è mi dice: "Ùn vi preoccupate, serà tornatu".
"Felice 420!"Dicu cun gioia è andate versu a mo prossima destinazione.

420 Eve & The Temple Dragons

A prima volta chì sò andatu à Terrapin Crossroads, u bar ora chjusu è u locu di musica in San Rafael fundatu da l'anzianu bassista di Grateful Dead Phil Lesh, aghju andatu cun fiducia in backstage è scupertu grandi vasi pieni di cannabis.L'avvenimentu di u 2016 era una festa di 420 Eve ospitata da l'editore in capu di l'High Times Steve Hager chì avia etichettatu ogni vasu di bud cù un caratteru sfarente da a legenda arturiana.L'aghju fumatu tutti, Ginevra, u Cavaliere Verde, u Rè Artù, è aghju avutu una splutazioni assoluta.À un certu puntu, Steve hà annunziatu chì a musica principia è, cum'è s'hè risultatu, era ancu l'esecutore cù u so attu, i Temple Dragons, un omagiu à qualcosa di u so passatu.Cum'è Cannabis Digest spiega, i Temple Dragons eranu u nome di Steve per a sicurità hippie.Eranu quì per mantene a pace in grandi riunioni cum'è 420 celebrazioni.I dragoni sò stati inizialmente convocati à a prima cerimonia di premiazione per a Cannabis Cup in 1987.

"Per Steve Hager, i culti di cannabis stanu à u centru di parechje religioni maiò, l'erba ricunnisciuta à un tempu cum'è a più grande medicina è guaritore", dice l'articulu di Cannabis Digest."U compitu oghje hè di ritruvà à u so locu ghjustu.Intantu, i so sustenituri anu da prutege a so ricerca.A fusione unica di l'improvisazione è a fede di i Temple Dragons anu pigliatu sta rispunsabilità.U so spettaculu hè magicu.Tiranu l'ànime turbate da qualsiasi funk in cui sò caduti è li stallanu in novi spazii psichichi, megliu.Producenu significati novi ".

Ufestaera stupente.Aghju pigliatu una copia firmata di u libru di Steve nantu à l'assassiniu di JFK (mi dispiace, Steve, ùn l'aghju ancu lettu) è mi sò sbulicatu cù un espertu di cultivazioni èTempi Altia legenda Ed Rosenthal è a so moglia è u so cumpagnu di publicazione, a mo bona amica Jane Klein.

Stella di Betlemme, l'anticipazione di e festività di u ghjornu dopu brillava in a notte.Avemu avutu tantu per celebrà u nostru amore mutuale per una pianta chì 420 ùn era micca abbastanza.Avemu bisognu di un altru ghjornu.

Eru in a patria ancestrale di 420 cù tutta l'equipaggiu.U gruppu di liceu chì hà iniziatu i fenomeni 420,i Waldos(un nome datu perchè li piaceva à riunite longu à u muru), eranu quì.È Steve, a persona rispunsevuli di sparghje l'evangelu di 420 attraversu e pagine di sta rivista stessa, era ancu quì.

nutizie 2

Ùn aghju mai scurdatu di a cunversazione ch'e aghju avutu cù unu di i Waldos fora di u bar (ma scurdaraghju quale Waldo, scusate! Mi ricordu di a to faccia.).Ellu m'hà dettu ch'elli assisteranu à a celebrazione massiva di u fumu in San Francisco nantu à Hippie Hill u ghjornu dopu per pulizziari tutti i rifiuti lasciati.420 è tuttu ciò chì hè diventatu era u so legatu, è vulia solu assicurà chì era ghjustu per u mondu.

À a fine di a serata, u 420 Limo si rumpiu è u mo bonu amicu è scrittore di cannabis Jimi Devine m'hà aiutatu cù un saltu.

420 Eve di Jimi Devine

Tagliate à 420 in 2022. Sò tornatu à a sede Meadow in San Francisco per a prima volta in anni (almenu dui anni di questu include una pandemia di salute glubale chì aghjunghjenu un novu vernaculu divertente cum'è rifuggiu in locu à a nostra vita di ogni ghjornu. è hà fattu a cannabis essenziale).Jimi ospita una festa cù u GreenState di u San Francisco Chronicle, una publicazione per quale avemu scrittu tramindui sottu à a dirigenza di u nostru amicu David Downs, chì ùn pò micca mancà ancu una bona festa di 420 Eve è hè quì per celebrà.

David Downs, Jimi Devine è Ellen Holland, per cortesia di Jimi Devine

Sembra un pocu di vultà in casa.Aghju avutu una festa di lanciamentu di libru in Meadow.À Meadow, aghju pigliatu un attellu di creazione di hash multi-ore cù u maestru di hash partutu Frenchy Cannoli.Aghju riunitu cù a cumunità di cannabis di a Bay Area è pienghjenu inseme à Meadow quandu u nostru amicu attivista di cannabis Alex Zavell hè mortu tragicamente in 2017. Hè un spaziu speciale di riunione di cannabis è vegu facci chì ùn aghju micca vistu in assai tempu.

I spiriti sò bè, altu, è assai persone pensanu à verificà a festa à Hippie Hill u ghjornu dopu, chì serà sicuramente una scena massiva.Aghju optatu per un'avventura alternativa.Prima di lascià, aghju cunnessu cù a ghjente di Sense chì hà vintu u recente Transbay Challenge 3 cù a so versione di Pink Certz di Compound Genetics.Questa hè cannabis eccezziunale, menta è carburante di uva da una croce Menthol x Grape Gasoline.Hè solu ciò chì aghju bisognu di passà per u mo safari 420 u ghjornu dopu.

nutizie 3

Joseph Snow è Ellen Holland, cortesia di @goldneil415
I vasetti di a più bona pignatta di u mondu esce !Cracking vasetti aperti è odore di diversi tipi di fiori hè solu una di e cose più divertenti chì possu pensà, dunque questu hè u mo tipu di festa.Mentre chì a notte hà sponsor (grida à Neil Dellacava è Chronic Culture per avè purtatu in u Butcher Shop per serve i sliders wagyu !), Ùn hè micca un affari formale di l'industria.

Joseph Snow, u cultivatore daretu à Snow Till Organics, mi vede è mi tira da parte per tastà a so erba, chì hè eccezziunale.Al di là di u fattu chì Ghjiseppu pare chì vene in quasi ogni avvenimentu per fumà tutti i grassi, hè una pianta d'internu cultivata in modu organicu in terra viva.A terra viva significa chì a terra hè piena di diversi microbi chì scumpressanu a materia urganica, cum'è u mulch di descompone, chì furnisce a nutrizione di a pianta.A terra viva, pensate à i vermi di terra è a terra di custruzzione in un stile di crescita chjamatu no-till, hè qualcosa chì aghju vistu solu in i crescimenti esterni.Ghjiseppu applica e regule esterne in l'internu è usa tecniche cum'è cultivà diverse culturi di copertura in i vasi di cannabis.I smoke u Sundae Driver hà cultivatu prima di passà à u mo prossimu cursu di a notte, La Paleta da Cam.A Seed Junky Genetics Ice Cream Cake è Sherbert incruciate, questa erba di tonalità viola hà un gustu deliziosu è hà un grande nome.U pruprietariu di Cam, Anna Cozy, mi dice chì u nome hè scoop in talianu.Hè prevista per esse in un aviò in poche ore è celebrerà 420 in Queens, New York.Hè sicuru d'esse una occasione impurtante perchè hè u primu 420 in New York cù erbaccia legale.

Aghjunghjendu più altu à u Mt. Tam

A legenda di 420 principia à a statua di Louis Pasteur in San Rafael.
I picciotti dicianu "4:20 Louie" cum'è codice per scuntrà à a scultura di Benny Bufano à 4:20 pm Cum'è i Waldos spieganu:
"In u vaghjimu di u 71, Waldo Steve hè statu datu una mappa di tesoru à un pezzu di erbaccia in a Peninsula Point Reyes.A mappa li hè stata data da un amicu chì u fratellu era in a Guardia Costiera di i Stati Uniti è cultivava cannabis.Le garde-côte était paranoïaque qu'il se ferait arrêter, donc il lui donna l'autorisation de récolter.
"I Waldos accunsenu tutti à scuntrà à 4:20 pm à a statua di u chimicu Louis Pasteur in u campus di San Rafael High.Si sò scontri, si sò sbulicati è sò partiti per circà u patch.

Safari nantu à l'ochju santu dirittu

A nordu di u Golden Gate Bridge, u Mt Tamalpais sorge majestuosamente da u core di u Contea di Marin.Cunnisciutu lucale cum'è Mt. Tam, a muntagna s'alza à un piccu di 2.571 piedi.I pendii di a muntagna rivelanu viste ampie di l'Oceanu Pacificu è i so canyon profondi ospitanu boschetti di sequoia pieni di felce. U paisaghju intornu à u Mt. Tam vi pò purtà à un altru pianu spirituale è a cannabis pò aiutà à rinfurzà quellu viaghju.
"Parechje tribù anu una legenda chì tutti campemu nantu à u spinu di una Grande Tartaruga chì forma u Cuntinente Nordamericanu", a Società Storica Sausalito informa."A coda di a Grande Tartaruga hè Florida.A bocca hè a Baia di San Francisco.L'ochju drittu "santu" hè u Mt. Tamalpais.L'ochju manca hè u Monti Diablo in a Baia Est.Per questu causa, i grandi capi di i Lakota sò stati trascinati nantu à u polu litters in tuttu u paese è intarrati in i pede di u Monte Tam.Sta tradizione face parte di a raghjoni chì ci sò tanti tumuli in Marinu.

Steve Hager l'assimila à u Monte Fuji è m'hà dettu annantu à una telefonata (chì include ancu una discussione nantu à un altru locu chì evoca riunioni, a Piazza Congo di New Orleans) chì u Monte Tamalpais era un locu miticu è spirituale.In u 1989, u Dali Lama, chì avia ghjustu vintu un Premiu Nobel di a Pace ghjorni prima, hà tenutu una ceremonia nantu à a cima di a muntagna.
I Waldos strisciavanu à traversu a muntagna in avventure chì chjamanu safari.
"Ogni safari hà cuminciatu cù un colpu sacramentale di cannabis, seguitu da u ritmu di i melodi, sia in u 1966 Chevy Impala 4 porte cù u killer Craig 8-track stereo system, in a stanza di Steve, o in unu di uni pochi altri sacri. spots chì spartevanu l'erba, postu chì l'altu era illegale è ùn si pudia fà in publicu o intornu à i genitori ", scrive Hager.

A Magia di a Numerologia

I Waldos anu cuminciatu à sponsorizà grandi partiti di pote u 20 d'aprile, induve un toke cerimoniale serà pigliatu à 4:20 pm.

"Ma appena i Waldos si sò ritirati da a messa in scena di 420 cerimonii, i ghjovani di classi di San Rafael anu pigliatu a magia di a numerologia è cuminciaru à aduprà u codice cum'è un modu per evade a rilevazione", scrive Hager."Per onore u spiritu di a cannabis, alcuni di elli anu iniziatu un rituale di cungregazione nantu à una cresta di u Monti Tamalpais cù una vista di u tramontu di u Pacificu u 20 d'aprile per alzà esattamente à 4:20 pm Stu rituale hà iniziatu solu cù uni pochi. ànime, ma prestu crisciutu à decine.

"E questu hè quandu qualchissia hà avutu l'idea di fà un volante chì invitava i stoners da tutta l'area di a Baia à a ceremonia.Nimu fora di Marin sapia ancu chì 420 significava pot.Ma ancu quelli riuniti in cima di u Monte Tam ùn avianu micca idea di cumu u codice avia principiatu.Pensavanu chì avia qualcosa à fà cù a polizia ".

nutizie 5

Per cortesia di @gmiwhpodcast
A mo idea per 420 2022 era di seguità unu di quelli volantini, chì furnia struzzioni nantu à esattamente induve è cumu per piglià l'alta festa.
"Avemu da scuntrà à 4:20 u 4/20 per 420 in Marin County à u locu di u tramontu di Bolinas Ridge in u Mt. Tamalpais.Basta à andà in u centru di u Mill Valley, truvate un stoner à i capelli longu è dumandate induve hè Bolinas Ridge.Se ùn pudete micca ghjunghje à Marin, riunite cù i vostri amichi è fuma u hardcore ", dice u volante.

Aghju dettu à u mo amicu, a so amica scrittore di cannabis Rachelle Gordon, di scuntràmi à u Campground Pantoll per una avventura.Rachelle hè stata equipata cù a più nova offerta di Puffco liberata quellu ghjornu, un dispositivu secretu per fumà chì pare una tazza di caffè.Aghju purtatu u mo bong in un saccu imbottita è u mo vasu di Pink Certz.Rachelle hà riempitu a so tazza sneak-a-toke cù l'acqua croccante chì cascava in una cascata longu u percorsu.Quandu avemu ghjuntu à Bolinas Ridge, avemu fumatu pot hardcore è parlavamu di a vita mentre fighjemu u vastu turchinu di l'Oceanu Pacificu.Da u nostru puntu di vista, pudemu vede San Francisco in a distanza è avemu salutatu à i nostri amichi sottu à fumà nantu à Hippie Hill.Vuliu uni pochi di persone longu u percorsu, "Felice 420!"


Tempu di post: 18-May-2022