nutizie

图片1

Recentemente, Chen Minhui, presidente di l'Associazione E-Cigarette di Hong Kong, hà dettu in una entrevista cù i media chì l'Associazione E-Cigarette s'impegnava à riapertura di e-cigarettes in Hong Kong è aduttà.novu standard naziunaleprudutti in linea cù u cuntinente.

Credu chì Hong Kong puderia seguità a pulitica naziunale di vendita di tabacco puru aromatizatuvape usa e getta.

 

Hong Kong hè unu di più di 40 paesi è regioni in u mondu chì pruibiscenu strettamente a venditae-cigarettes.Per un bellu pezzu, assai urganisazioni in Hong Kong anu prumuvutu a pruibizione di a vendita di e-cigarettes.U scopu principale hè di prutezzione di a salute di i ghjovani è di cuntrullà a diffusione di i prudutti di u tabacco.

A pruibizione di trasbordu hà fattu chì Hong Kong perde una grande parte di i so rivenuti di u cummerciu di re-transitu.

Dopu à l'emissione di a pruibizione sopra, secondu un sondaghju di i membri di l'Associazione di spedizionieri è logistica di Hong Kong (HAFFA), 330 000 tunnellate di carichi aerei sò affettati da a prohibizione ogni annu, è u valore di a carica di transitu hè stimatu di più di 120. miliardi di yuan.

Ricertamenti, certi media anu infurmatu chì Hong Kong puderia alzà a pruibizione prima di a fine di l'annu per prumove a crescita di i rivenuti di u guvernu.Tuttavia, Chen Minhuicrede chì, basatu annantu à u prucessu legislativu di Hong Kong, l'elevazione di a pruibizione entrerà in vigore da a mità di l'annu.

 Chen Minhui crede chì ci sò più di 600 imprese domestiche di e-cigarette cù licenze di produzzione, è solu 35 imprese in lista bianca.Hong Kong pò esse a prima scelta per i restanti 500 fabricatori.

 

Dopu chì a pruibizione hè stata rialzata, Chan hà dettu chì ci sò duie manere di trattà cù u prublema di e-cigarettes chì sbarcanu in Hong Kong è poi scorri in u cuntinente è generanu un mercatu neru.

https://www.plutodog.com/contact-us/

 

 


Tempu di posta: 22-Nov-2022