nutizie

https://plutodog.com/

Parechje persone chì sò novi à vaping si dumandaranu di l'atomizzatore.Chì faci in vaping, è chì face senza ellu?Lasciami dì chì l'atomizzatore hè una parte impurtante di l'e-cigarette, hè u trasportatore di l'oliu, hè a migliione è l'aghjurnamentu di a vechja e-cigarette "cartuccia"parte di u pruduttu, attraversu u supportu di l'equipaggiu di uscita di e-cigarette nantu à l'atomizzatore di riscaldamentu d'oliu, è dopu hà fumatu. E-cigarettes ùn funziona micca bè senza un atomizzatore.

U principiu di travagliu di tutti l'atomizzatori hè u listessu.A bobina di riscaldamentu (obobina di atomizzatore) in l'atomizzatore hè riscaldatu à traversu l'alimentazione di a pila di a bateria, è a bobina di riscaldamentu si riscalda.L'oliu affumicatu adsorbitu nantu à a lana d'oliu fora (o à l'internu) di a bobina hè evaporatu, è dopu u fumu atomizatu hè purtatu via u flussu d'aria inalatu da l'utilizatore.Ogni cambiamentu in unu di sti punti affettarà u gustu di l'atomizer.

Atomizers sò spartuti in dui categurie secondu e caratteristiche di i sonuclei atomizzanti.

1.Atomizzatore finitu, Perchè usa u core di riscaldamentu finitu scartatu chì currisponde à l'atomizzatore, hè chjamatu l'atomizzatore finitu (principalmente l'atomizzatore di almacenamiento d'oliu).In generale ùn hè micca equipatu cù una basa di DIY (alcuni prudutti sò dotati di DIYcumpunenti), è u core di riscaldamentu finitu per via di i so prublemi strutturali, ancu s'ellu pò esse resettatu, ma l'effettu di resettore hè in generale difficiuli di ghjunghje à l'effettu uriginale, è piglia assai tempu.

2.RBA atomizer hè cunnisciutu ancu com'è atomizer ricustruisce.Ùn hè micca equipatu cù finituBobina di atomizzatore.I ghjucatori anu bisognu di ventu a bobina di riscaldamentu, installà a bobina di riscaldamentu è u cotone di guida di l'oliu da elli stessi.Sicondu a so struttura, pò esse divisu in trèTipi: RTA, RDA è RDTA.

RTA hè solu per l'atomizzatore di tank rebuildable. A principal diferenza trà l'atomizzatori RTA è l'atomizzatori RDA hè chì l'RTA anu un tank chì cuntene u vostrue-liquide.

RDA significa atomizzatore a goccia ricostruibile.

RDTA significa l'atomizzatore di cisterna di goccia ricostruibile, è un dispositivu avanzatu per hmanghjendu u vostru liquidu per trasfurmà in vapore.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022